ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Żłobek Miejski nr 7 w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Dyrektor

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Informacja ogłoszona dnia 2013-03-14 12:00:48 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dyrektorem Miejskiego Żłobka nr 7 w Zielonej Górze jest mgr Dominika Loch.

Jej kompetencje i zadania to:

  1. Współdziała z organem prowadzącym w zakresie realizacji zadań wymagających takiego współdziałania na zasadach określonych w ustawie.
  2. Kieruje żłobkiem, jest jego przedstawicielem na zewnątrz, przełożonym służbowym wszystkich pracowników żłobka.
  3. Jest kierownikiem zakładu pracy dla zatrudnionych w nim pracowników.
  4. Działa jednoosobowo w zakresie zaciągania zobowiązań do kwot określonych w rocznym planie finansowym żłobka po uzyskaniu kontrasygnaty głównego księgowego.
  5. Sprawuje opiekę nad wychowankami oraz stwarza warunki harmonijnego rozwoju psychofizycznego dzieci poprzez aktywne działania pro zdrowotne.
  6. Organizuje warunki dla prawidłowej realizacji Konwencji o Prawach Dziecka oraz umożliwia dzieciom podtrzymywania poczucia tożsamości narodowej, etnicznej, językowej i religijnej.
  7. Kieruje bieżącą działalnością dydaktyczno-wychowawczą i opiekuńczą placówki.
  8. Zapewnia pomoc pracownikom w realizacji ich zadań oraz ich doskonaleniu zawodowemu.
  9. Realizuje uchwały Zarządu Miasta i Rady Rodziców podjętych w ramach ich kompetencji.
  10. Sprawuje nadzór nad działalnością administracyjno-gospodarczą żłobka.
  11. Dysponuje środkami określonymi w planie finansowym placówki oraz ponosi odpowiedzialność za ich wykorzystanie a także organizuje obsługę administracyjną, finansową i gospodarczą żłobka.
  12. Administruje zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, zgodnie z ustalonym regulaminem.
  13. Organizuje przeglądy techniczne obiektu oraz prac konserwacyjno-remontowych.
  14. Organizuje okresowe inwentaryzacje majątku zakładowego.
    Wykonuje inne zadania wynikające z przepisów szczegółowych.
  15. Ponosi pełną odpowiedzialność za sprawy BHP w placówce.
  16. W wykonywaniu swoich zadań współpracuje z radą rodziców i rodzicami.
  17. Występuje przed sądami polskimi i organami ścigania w zakresie działania żłobka.
  18. Ustanawia pełnomocników do prowadzenia egzekucji należności żłobka.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Żłobek nr 7
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Lucyna Drożdżyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-03-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Lucyna Drożdżyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-03-14 12:00:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-03-14 12:00:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-03-14 12:01:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3297 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony